Сенсорно-логiчний iнтроверт

Псевдоніми: Ґабен, Майстер. Тип2 в Юнгіанській типології.

Квадра: «Дельта» [IV]

Дихотомії Юнга: логіка, сенсорика, інтроверсія, ірраціональність

Ознаки Рейніна: аристократія, упертість, безпечність, конструктивізм, стратегія, динаміка, позитивізм, результат, серйозність, розсудливість, квестімность.

Малі групи: квадра дельта, клуб практиків.

 

Опис восьми функцій (Гуленко В.В.)

1.  S   сенсорика відчуттів

Світ пізнає через відчуття. Гостро сприймає все, що порушує природну гармонію. Відкидає всяку штучність, награність, нездорові інстинкти. Гидливий. Дбайливий відносно рідних і близьких. Якщо бачить, що людина втомилася або погано себе відчуває, тут же приходить їй на допомогу. Ніколи не кине в біді друга. Добре відчуває можливості відчуттів. У погоні за їх новизною (рибалка, збір грибів або ягід, купання, подорож) і  веде жвавий спосіб життя. Не переносить одноманітність і нудьгу. Любить спокійне спілкування з природою. Внутрішньо чутливий і поранений, хоч цього і не показує. Для того щоб вижити, уміє пристосуватися до пануючих традицій, з потреби слідує суспільним стереотипам.

2. Р   логіка діла

Добре працює руками. Більш охоче ремонтує речі, ніж їх викидає. Бережливий в поводженні з матеріальними ресурсами. Має технологічний склад розуму. Знаходить прості, але ефективні методи розв'язання ділових питань. Перш ніж взятися за справу, продумує декілька варіантів досягнення бажаного результату і зупиняється на найбільш економічному. Працює тільки зручним для себе способом. Відмічає тих людей, які ухиляються або халтурять. Продумує, як, примусити їх взятися за справу або відчужити. Сам буде робити лише те, що суворо необхідно. Майстерно володіє інструментами і технічним пристосуванням. Наполегливо вдосконалює себе у вибраному типі діяльності. За рахунок раціональної організації праці сподівається на швидкий результат.

3.  Т    інтуїція часу

Примушує себе укладатися в обіцяні терміни, не запізнюватися. Йому подобається скрізь устигати, управляти своїм часом. Боїться, що йому нав'яжуть незручний графік. У спілкуванні з людьми демонструє свою життєву досвідченість. Виявляє свій скепсис через специфічний гумор і самоіронію. Однак в душі все ж не втрачає надію на успіх. У критичній ситуації, при різкій зміні обстановки не панікує, а шукає спосіб, як виграти час. Слідує своєму внутрішньому чуттю на події. Відчуває себе залежним від мінливості долі. Життєві потрясіння приймає на себе, стараючись уберегти від них своїх близьких. Однак тривалий час витримати цей вантаж йому важко.

4.  Е    етика емоцій

Контрастний у вияві своїх емоцій: то холоднокровний і заглиблений в себе, то навпаки –  емоційно збуджений і напористий. Оцінює людські відносини за мірою емоційних виявів. Бурхливі емоції для нього – показник нестабільності, поганих відносин. Під час конфлікту вважає за краще не вплутуватися в суперечку, а просто піти. Але якщо його зачеплять за живе, відповість в різкій формі. Не буде відвертим з сторонніми. Не любить, коли “лізуть в душу”, намагаються проникнути в його внутрішні переживання. Його треба розуміти без слів.

5.  I   інтуїція можливостей

Любить, коли його здібності і досягнення оцінюють по достоїнству. Якщо його результати не помічають, то пропадає всяке бажання старатися. Якщо його здібності тривалий час виявляються нікому не потрібні, то може навіть захворіти. Потребує нових, незвичайних проблемних ситуацій, які б відволікали його від сірих буднів. Якщо ж йому захід нецікавий, то без всякого утруднення буде займатися своїми справами або просто відключиться. Його треба надихати на справу, інакше розслабляється і впадає в меланхолію. Без нових захоплюючих цілей його фізичний тонус падає. З ним треба розмовляти мовою компліментів і похвали, завіряти в швидкому успіху. Його стан оптимальний, коли успіх постійно вислизає, хоч і знаходиться десь зовсім поряд.

6. R   етика відносин

Його настрій залежить від того, як до нього ставляться навколишні. Довіряє тільки глибокій прихильності, стійким, перевіреним часом почуттям. У спілкуванні з навколишніми сам встановлює необхідну йому психологічну дистанцію і дуже нервує, якщо хтось її не витримує. Не терпить нав’язливих людей. Не стане жити або працювати в психологічно нездоровому, склочному колективі. Налагодженість відносин для нього – неодмінна умова повноцінного життя. Незважаючи на педантичність і далеку дистанцію в спілкуванні, досить терпимий до людських недоліків. Уміє прощати людям, незлобивий.

7. F   сенсорика сили

Критично ставиться до насильства і примусу. Ні на кого не стане давити, але і сам не підкориться спробам диктату. Не любить конкуренції, позбавлений амбіцій і кар’єрних спрямувань. Не буде боротися за владу або претендувати на більш високе місце. За темпом мови, манерами і зовнішнім виглядом людини визначає її силові якості, результативність в справі. Відразу відрізнить хвастощі від реальних можливостей. Знає, яку силу і куди треба прикласти для досягнення бажаної мети. Однак сам ефективно впливати на больові точки не може. Виявляє насильство рідко і завжди під тиском зовнішніх обставин.

8. L   логіка структури

Надійний діловий партнер. Дотримує свої зобов’язання, якщо вважає їх розумними. Віддає перевагу відвертості і повній ясності в ділових відносинах. Дуже упертий. Якщо в чомусь упевнений, його практично не можна переконати в зворотному. Холоднокровно буде дотримуватися свого розуміння ситуації. У справі демонструє обачність і методичність. Завжди старається обійтися мінімальними силами, залучати поменше людей. Противник бюрократії і дріб'язкового контролю. Гнучко перебудовується в частковостях, але суворо дотримується головної технологічної схеми.

 

 Психологічний портрет (Онуфрієнко (Вайсбанд))

 1. Упертий, замкнутий, майже завжди однаково холодний і загадковий, дуже практичний і діловий, віддає перевагу «маленьким твердим камінцям щоденного досвіду перед купчастими хмарами абстрактних теорій»; уміє всюди уладнуватися з комфортом, знає свою користь і непохитно стоятиме за свої інтереси, не бажає ні від кого залежати.

2. Такий фасад, а за ним приховується, як правило, досить поетична, уразлива і тому підвищено горда натура, чуйне серце; повинен бути улюбленцем, зрівнялівки він не терпить, добитися його визнання можна лише щирими почуттями, беззастережно прийде на поміч, якщо очі й інтонації покажуть, що людині дуже потрібний.

3. Рухи спокійні, точні, виключно економні, з боку здається, що досягнутий результат завжди більше затрачених зусиль, непомітна тиха впертість при обов'язковому завершенні всього розпочатого, внутрішня відповідальність за справу і скромність, недемонстративний у своєму ставленні до праці, як недемонстративний у виявленні своїх почуттів взагалі, спочатку може видатися, що робить усе спроквола, абияк, поступово починаєш розуміти, що його неквапливість відбиває загальний ритм життя: поєднання розкутості з налагодженістю.

4. Він — не «Дон Кіхот» — безцільно працювати не буде, природжений винахідник, своїх ідей не поспішає, поки не дозріють умови для максимальної віддачі; пишається своїм умінням не займатися нічим, що не дає користі, дуже любить комфорт, вигоди, при спільних з кимось діях все гарно і ненав'язливо влаштовується так, як зручно йому, в досяжній для нього ділянці простору все організовано ідеально для праці й відпочинку.

5. Якщо поруч немає дуала — «Тома Сойєра/Гекслі», його можна вважати за ледаря й базіку, багато говорить, а сам нічого не робить, чогось чекає, він і справді чекає— зойку про допомогу. Безцільно працювати він не буде, а цілей сам вигадувати не вміє, тільки палкий ентузіаст «Том Сойєр/Гекслі» володіє ключиком, що запускає в дію точний і безпомилковий механізм «Ґабена», нагородою «Ґабену» служить радість, яку він робить своєю працею; про щирість бажання він судить з інтонацій, які його автоматично мобілізують; і бажання і радість краще за всіх уміє виявляти «Гекслі», великий, до того ж, майстер вишукувати таланти і щиро захоплюватися ними.

6. Наказ, як форма звертання для нього, не існує, на команди не реагує, робить так, як вважає за потрібне, але потім, як правило, виходить так, як він хотів, сам же він просити не дуже вміє, йому легше змусити людину зробити те, що потрібно.

7. У коханні дуже недовірливий та обережний, тільки «Гекслі» спроможний розтопити кригу його стриманості, лише завдяки запаморочливим прийомам виявлення симпатії — на межі пристойності; роман у цій парі проходить у бурхливих виявленнях почуттів «Тома Сойєра/Гекслі» і недовірливому гмуканні «Ґабена»; велику роль відіграють доторкання («Ґабен» до них дуже чутливий, до кого і як він доторкається, кому і як дозволяє доторкнутися до себе — найперший показник його ставлення).

8. Важлива також інтонація, вираз обличчя при розмові: йому не подобається квола, розтягнута, розслаблена манера говорити, не любить скептичних інтонацій й кислого виразу обличчя.

9. Увагу людини, яка йому подобається може привернути, зачепивши її жартом чи зухвалим, але не образливим зауваженням, а потім демонструє показну байдужість.

10. Йому властива стримана емоційна насиченість, схильність приховувати емоції під маскою недоступності та холодності надає їм тонкої відшліфованості і навіть виразності, спокійний за всіх обставин, але по-різному, залишається холодно неприступним коли любить, не поспішає повірити в почуття свого трохи легковажного дуала («Тома Сойєра/Гекслі»), дуже ревнивий і недовірливий: панічно боїться, що його емоції будуть виставлені на посміховисько, чим самотніший, тим недоступніший.

11. У небезпечних ситуаціях уперто нічого не боїться) спокійно наближається до джерела небезпеки, це його основний хід — йти прямо на противника: витримує той, хто сильніший,— це основна поза актора Жана Ґабена — упертість, непоступливість, внутрішня правота й безстрашність.

12. Його важко переконати, може не продовжувати суперечку, але залишається при своїй думці, свою правоту доводить не словами, а спокійним і впевненим продовженням розпочатої справи; часто виявляє чудове дипломатичне мистецтво, уникаючи конфлікту, тому що знає — якщо вже у нього вступить, іти на компроміс йому буде дуже важко.

13. Естет, любить читати і міркувати про красу навколишнього світу, приємні відчуття, затишок, має добру пам'ять на звуки, кольори, запахи; пов'язане з негативними емоціями запам'ятовується міцніше, повністю довіряє своєму смаку, зневажає моду і будь-які стандарти в одязі, вважає, що кожній людині потрібне своє, індивідуальне, інтер'єр приміщення має бути затишним і красивим (для нього це одне й те ж), у незатишній обстановці настрій падає.