ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЙ
Організаційний коучинг
- Розуміння причин конфліктів і рекомендації з вирішення конфліктів.
- через що виникають складнощі в комунікації;
- види несвідомих маніпуляцій (наших та чужих), способи екологічної взаємодії.
Методи:
- діагностуємо і рекомендуємо.
- типування кожного, пояснення відмінностей мотивації кожного типу, маніпуляцій та хибних стратегій …
- Згуртування наявних колективів та новостворених під конкретні проекти команд (4 ролі в команді за Адізесом, еннеаграма).
Методи:
- Соціонічна сумісність;
- життєвий цикл людини, який зараз домінує (кар’єра, сім’я …)
- степінь розвитку людини – визначальне для формування команди.
- Покращення емоційних компетенцій працівників, підвищення стресостійкості.
- Покращення лідерських якостей керівників і топ-менеджерів.
Методи (3 і 4): рекомендації для корегування власної стратегії. Сильні і слабкі сторони (можливості і обмеження) кожного типу, взаємозв’язок між типом та емоційною компетенцією.
- Визначення домінуючих якостей різних департаментів на підприємстві (маркетинг, продажі, бухгалтерія, управління персоналом) і рекомендації щодо гармонізації взаємодії між ними.
Коучинг власників і топ-менеджерів
- Вироблення або уточнення бачення, формулювання місії.
- Перегляд життєвих цінностей і пріоритетів.
- Розвиток лідерських якостей, опираючись на сильні сторони психотипу клієнта.
- Досягнення балансу між роботою і особистим життям.
Кадровий аудит і розвиток персоналу
- Діагностика домінуючих цінностей та потреб працівників, погодження індивідуальних і корпоративних цінностей.
- Підвищення лояльності працівників до підприємства та задоволеності роботою.
- Розв’язання міжособистісних конфліктів (як виробничого так і не виробничого походження).
- Підвищення ефективності команди, покращення атмосфери і взаєморозуміння в команді.
Замовити послугу Ви можете тут >>>