TATAH PRATYAK CHETANA ADHIGAMO 'PY ANTARAYA ABHAVASH CHA ||29||

ततः प्रत्यक्चेतनाधिगमोऽप्यन्तरायाभवश्च ॥२९॥

tataḥ pratyak-cetana-adhigamo-'py-antarāya-abhavaś-ca ||29||

 
tataḥ = від цього, від цієї практики
pratyak = внутрішній
cetanā = справжнє "Я"
gamḥ = виявлятися, розкривати, досягати
api = також
antarāyaḥ = перешкода
abhāvaḥ = зникнення, усунення
ca = і

 

29. Від цього приходить усвідомлення “Я” (Душі) і усунення всіх перешкод.

Коли Вчитель всередині пізнається, утвердження його могутності стає ще більш відчутним, і прагнучий підпорядковує свою нижчу природу контролю нового повелителя.

Слід вказати, що остаточне і повне усунення всіх перешкод відбувається після первинного проблиску усвідомлення. Події відбуваються в наступній послідовності:

1. Устремління до пізнання Душі.

2. Усвідомлення перешкод, або розуміння тих обставин, які перешкоджають отриманню дійсного знання.

3. Інтелектуальне збагнення природи цих перешкод.

4. Рішучість їх подолати.

5. Раптовий проблиск, або бачення Душі – Реальності.

6. Нове устремління і сильна рішучість зробити це швидкоплинне бачення постійною реальністю в життєвому досвіді нижчого плану.

7. Битва на Курукшетрі, де Крішна, Душа, підбадьорює Арджуну, прагнучого, спонукуючи до постійних і безперервних зусиль. Та ж думка виявляється і в Старому Завіті, коли Ісус Навін стоїть біля стін Єрихону.

 

Інші варіанти перекладу цієї сутри: 

Завдки цій практиці свідомість розвертається всередину та долаються перешкоди. Свамі Сатьянанда Сарасваті