ATHA YOGA ANUSHASANAM ||1||
अथ योगानुशासनम् ॥१॥
atha yoga-anuśāsanam ||1||
1. АУМ. Отже, наступні настанови викладають Науку Об’єднання, чи Науку Йоги.
АУМ – Слово Слави; воно означає Слово, котре стало плоттю, і маніфестацію, або проявлення, на плані матерії другого аспекту божественності. Це сяйво синів праведності перед світом досягається шляхом виконання вказаних правил.
Раджа Йога, або Царська наука Об’єднання, дає засоби, за допомогою яких:
- Здійснюється свідомий контакт з Душею, другим аспектом, Христом всередині;
- Досягається знання “Я” і встановлюється контроль над “не-я”;
- Могутність Его, або Душі, відчувається в повсякденному житті і виявляються сили Душі;
- Підкоряється нижча психічна природа і демонструються вищі психічні здібності;
- Мозок приводиться в сполучення з Душею і одержує її послання;
- “Світло в голові” посилюється так, що людина стає живим Полум’ям;
- Відшукується Шлях, і людина сам стає цим Шляхом.
Наступні три стовпці можуть бути корисними для Учня, особливо якщо він пам’ятатиме, що в середній колонці містяться терміни, вживані до Душі, або другого аспекту. Об’єднання, яке повинне бути досягнуте, – це об’єднання третього і другого аспектів. Воно завершується при третьому Посвяченні (у християнській термінології – Преображенні). Надалі проводитиметься синтез об’єднаних третього і другого аспектів з першим:
1-й Аспект |
2-й Аспект |
3-й Аспект |
Дух |
Душа |
Тіло |
Отець |
Син (Христос) |
Святий Дух |
Монада |
Его |
Особистість |
Божественне “Я” |
Вище “Я |
Нижче “я” |
Життя |
Свідомість |
Форма |
Енергія |
Сила |
Матерія |
Присутність |
Ангел Присутності |
Людина |
Необхідно чітко розрізняти між Принципом Христа, вищим духовним аспектом, розкрити який в собі повинен кожен представник людства, і тим же терміном, вживаним до особи високого рангу, що представляє цей Принцип, чи це історична згадка про Людину з Назарету чи про будь-кого іншого.