ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЙ

Організаційний коучинг 

  1. Розуміння причин конфліктів і рекомендації з вирішення конфліктів.

- через що виникають складнощі в комунікації;

- види несвідомих маніпуляцій (наших та чужих), способи екологічної взаємодії.

Методи:

- діагностуємо і рекомендуємо.

- типування кожного, пояснення відмінностей мотивації кожного типу, маніпуляцій та хибних стратегій …

  1. Згуртування наявних колективів та новостворених під конкретні проекти команд (4 ролі в команді за Адізесом, еннеаграма).

Методи: 

- Соціонічна сумісність; 

- життєвий цикл людини, який зараз домінує (кар’єра, сім’я …)

- степінь розвитку людини – визначальне для формування команди.

  1. Покращення емоційних компетенцій працівників, підвищення стресостійкості.
  2. Покращення лідерських якостей керівників і топ-менеджерів.

Методи (3 і 4): рекомендації для корегування власної стратегії. Сильні і слабкі сторони (можливості і обмеження) кожного типу, взаємозв’язок між типом та емоційною компетенцією.

  1. Визначення домінуючих якостей різних департаментів на підприємстві (маркетинг, продажі, бухгалтерія, управління персоналом) і рекомендації щодо гармонізації взаємодії між ними.

Коучинг власників і топ-менеджерів

- Вироблення або уточнення бачення, формулювання місії.

- Перегляд життєвих цінностей і пріоритетів.

- Розвиток лідерських якостей, опираючись на сильні сторони психотипу клієнта.

- Досягнення балансу між роботою і особистим життям.

 

Кадровий аудит і розвиток персоналу

 - Діагностика домінуючих цінностей та потреб працівників, погодження індивідуальних і корпоративних цінностей.

-  Підвищення лояльності працівників до підприємства та задоволеності роботою.

- Розв’язання міжособистісних конфліктів (як виробничого так і не виробничого походження).

- Підвищення ефективності команди, покращення атмосфери і взаєморозуміння в команді.

 

Замовити послугу Ви можете тут >>>